לחיות את החיים במלואם – אודותינו

לממש את הפוטנציאל, לחשוב יצירתית, לפרוץ גבולות, לנצח רגשות לא רצויים, להגביה את הילדים, לעורר את האהבה, לאמץ תודעת בריאות, להכיר את הנפש לעומק.

שיטת התבוננות צוללת אל מעמקי ארון הספרים היהודי ודולה ממנו תובנות, עצות, טכניקות ישומיות ומסלולי עבודה פנימיים המתפרשים על כל המרחבים בחיינו ובהם בריאות הנפש והגוף, זוגיות, הורות וחינוך, אימוץ דרכי חשיבה יצירתיים בחיים בכלל ובעולם התעסוקתי בפרט ועוד ועוד.

אתר התבוננות פעיל משנת 2007 ועוסק במגוון רחב של נושאים, מפסיכולוגיה יהודית ועד ספורט, מחינוך ואקטואליה ועד ביקורות ספרים, מהזווית של המחשבה היהודית בכלל ותורת הנפש על-פי הקבלה והחסידות בפרט.

ד"ר יחיאל הררי חיבר עשרה ספרים בתחום תורת הנפש היהודית שנמכרו בעשרות אלפי עותקים. בשנים האחרונות הוא לימד בעשרות רבות של ערים בארץ ובעולם, הרצה בפני מגוון רחב של קהלים וארגונים, העביר סדנאות והשתלמויות באינספור כנסים ומתראיין תדיר באמצעי התקשורת השונים. יחיאל כתב את עבודת הדוקטור שלו בחוג לתקשורת באוניברסיטת תל-אביב. הוא לימד באוניברסיטת תל-אביב ובביה"ס לתקשורת במכללת ספיר ושימש כעיתונאי, עוזר פרלמנטרי, יועץ תקשורת ויועץ מקצועי בכיר במשרד השיכון והבינוי ומשרד התעשיה והמסחר.

Back to top button
דילוג לתוכן