חווייתי

חוויות המסע האחרון לגדולי החסידות

באיחור אופנתי, משתף בכמה מחוויות המסע האחרון (לנשים) לגדולי החסידות שהפיקה טלי אברהמי. אני לא חושב שיש הרבה חוויות בעוצמה של המסעות לגדולי החסידות. המסע כשמו כן הוא – מסע, שבתוכו חווים הרבה תהליכים. באופן אישי אני מתרגש לקראת כל מסע מחדש וחווה כל מסע באופן אחר. בכל פעם מחדש משמח לגלות שגם המשתתפים במסע חווים חוויה עוצמתית.

המסע הקרוב והאחרון לתקופה הקרובה הוא מסע קיץ. כל הפרטים במודעה למטה.

תמר אשל

יום 47 לעומר – הוד שבמלכות 🙏🏻👑

סיכום והודיה על מסע רוחני מופלא. 
אנסה לבטא במילים את הכרת תודתי על המסע הנפלא שארגנה טלי אברהמי היקרה. 30 נשים מקסימות ומיוחדות שמגיעות מכל מיני מגזרים וקצוות מתאחדות לתלכיד אחד שבו כולן חסידות. כולן באנרגיה מרוממת ושמחה, אהבה, פירגון ועין טובה.
מסע מאורגן ומתוקתק מאלף ועד תו. ידוע ששכשנכנסים למסעדה חדשה, בזמן שמקבלים את המנה הראשונה אפשר כבר לדעת מה טיבה של אותה מסעדה. וכך במסע, מהרגע הראשון היה לנו ברור שאנחנו בידיים טובות.
כשהגענו לשדה התעופה קיבלנו לו״ז מדויק וכריכים כשרים וטעימים. הבנו כבר באותה שניה שאף אחת מאיתנו במסע הזה לא תישאר רעבה😊
חשבתי קודם, לתומי, שמסע רוחני הוא רוחני גרידא, שנשכח קצת מנוחיות וגשמיות, שנתרכז רק ברוחניות. אך לא כך במסע שכולו על טהרת החסידות…
המלונות, הסעודות, הכל היה ברמה גבוהה מאוד, הגוף קיבל את שלו, מה שאיפשר לנפש להיות פנויה לעבודתה. הכל היה בליווי והדרכה טובה ומדייקת של ד״ר יחיאל הררי, שידע בדיוק אילו תכנים מתאימים בכל שלב ושלב, מתי לדבר, מתי לשקוט ולתת לדברים שנאמרו לחלחל פנימה, מתי לייצר חוויה של התבוננות מעמיקה שמחברת אותנו אל עצמנו ואל עולמות שמעלינו.
מבחינה רוחנית המסע היה לנפש ממש כ״מכונת כביסה״- בתחילה מנקים ומוציאים את כל הרגשות והמחשבות הלא טובות, ואז מכניסים את התכנים המרוממים והמחדשים. מסע שהולך ומתפתח, בכל ציון של צדיק העבודה וההרגשה היתה שונה. אצל רבי נחמן זה לחפש בעצמך את הנקודה הטובה ולהרחיב אותה, להכניס אור לתוכה. אצל הבעל שם טוב זה היה לשפוך את הלב והנשמה. הרגשה של אהבה וחיבוק כה גדול שאפשר לשחרר את הכל, לספר הכל, לבקש הכל ולדעת שהצדיק הרחמן הוא מליץ יושר עבור כל מי שבאה אליו. אחרי הבעש״ט היתה תחושה של ריק, של חלל, ואקום שנותר אחרי ההשתפכות העמוקה, שמבקש להתמלא בחזרה. אצל רבי לוי יצחק מברדיטשב, סניגורם של ישראל, היתה כבר תחושת אחדות בין הבנות. כבר הספקנו להכיר היכרות יותר עמוקה ולהרגיש מלוכדות כמשפחה. בברדיטשב באופן אישי התייחדתי עם זכרה של אמה של סבתא רבה שלי, אתלה, שנרצחה יחד עם נכדיה ממש באותה עיירה בזמן מלחמת העולם השנייה ואמי עתליה קרויה על שמה. זכינו להתארח לסעודה ולהכיר שליחה מדהימה, חני, שחיה באותה עיירה יחד עם משפחתה ומוסרת נפשה על שליחותה, על קירוב לבבות יהודים מקומיים, מניעת התבוללות וחיבור לשורשים. ומשם, לאחר נסיעה ארוכה, הגענו לציון של האדמו״ר הזקן ששם אפשר היה להיטען, להתחבר למסרים העמוקים והמרוממים, להתמלא במלכות ובדעת אלוקות. התחושה אצל בעל התניא היא תחושה שהגענו הביתה. חיבור מיידי ורצון להישאר שם כל הזמן, אולי אפילו לישון שם. תחושת ניקיון גדולה מאוד, יחד עם יראת קודש וכבוד עצום בלתי ניתן לתאור.
והציון נמצא במקום קסום, בתוך יער וליד אגם, מרחיב לב נפש ודעת.
את המסע ליוותה תהילה המוכשרת והמקסימה בניגונים פותחי שערי שמיים ומעוררי נשמה.
חזרנו מלאות, טעונות, עם הרבה אנרגיות חדשות וכוחות. פשוט להודות לה׳ על הזכות ולאחר הרצוא הגדול הביתה לשוב. להכניס את הכוחות הללו בע״ה לתוך כלים מתוקנים ולהיות לה׳ שליחות נאמנות. שנזכה לקיים את כל ההחלטות הטובות ושתתקבלנה ברצון טוב כל התפילות והבקשות.

עבורנו זו היתה ההכנה הטובה ביותר לקראת מתן תורה בחג השבועות. 

הכנות טובות לחג לכולם 🌾🌾🌾

ושניפגש בשמחות 🌸 🕍

תמר

***

חברות יקרות
תודה לכולן!!
היתה לי הזכות לצאת איתכן
ולהכיר קבוצת נשים ובנות איכותיות .מיוחדות ונפלאות!!!
שמחתי להכיר כל אחת ואחת מכן!!!
תודה לד"ר יחיאל הררי על המסרים המהפכניים הברורים והחשובים שהעביר לנו.כאלה שילוו אותנו וירדו לחיינו ויגרמו לנו למהפך לא קטן בחיים…
תודה לתהילה המקסימה על סשן הניגונים שהביאו להתרוממות הרוח…
תודה לה' על סיעתא דשמיא.
מסע נשי אישי -תם
המסע הפנימי- ממשיך בועט ויבעט
מאחלת לכל אחת ואל מכן הצלחה רבה בנצחון הקרבות הפנימיים. בייישום הכלים שקיבלנו ובגילוי ומילוי השליחות שלך בעולם!!!!
שנזכה לקבל את התורה בשמחה ובפנימיות.
טלי אברהמי.
מסע נשי אישי- מסע בעקבות הרוח.

***

עוד בקטגוריה זו:

Back to top button
דילוג לתוכן