חיי שליחות | הרב יצחק דוד גרוסמן ומפעל חייו

גב הספר: "כיצד הקים צעיר חסר רקע חינוכי וניהולי קריית חינוך ענקית שלומדים בה אלפי תלמידים? כיצד פיתח את שיטת החינוך המהפכנית שהוא מיישם בהצלחה במוסדותיו שהלכו והתרבו? איך הצליח חרדי יוצא שכונת מאה שערים להגיע ללבם של מבלי הדיסקוטקים בעיירת פיתוח צפונית? למה אסירים מוצאים בו השראה בתהליך השיקום? מדוע בכירי הפוליטיקאים, אנשי עסקים, בנקים וארגונים גדולים מתגייסים למפעלותיו בתחום החינוך והרווחה?

חיי שליחות מגולל את סיפור חייו מעורר ההשראה של הרב יצחק דוד גרוסמן, את השקפת עולמו ואת פעילותו שזיכתה אותו בפרסים רבים. שנים בודדות לאחר שהגיע למגדל העמק הוענק לו "פרס אהבת ישראל". על פעולותיו לשיקום אסירים זכה בפרס "אבי האסירים". בשנת תשס"ד-2004 קיבל את "פרס ישראל" על מפעל חיים ולאחריו זכה ב"עיטור נשיא מדינת ישראל".

חיי שליחות מתחקה אחר קורותיו של הרב ואחר תרומתו לחברה הישראלית, אך גם מעורר אותנו, הקוראים, לאמץ תודעת שליחות. תודעה שלפיה כשהאדם מתמסר לשליחותו בעולם, הוא מגלה בעצמו כוחות אדירים, המציאות כולה פועלת לטובתו ופתאום דלתות נפתחות לו והוא זוכה לבהירות בדרכו.

את חיי שליחות ניתן לרכוש בכל הרשתות וחנויות הספרים. ניתן לרכוש את הספר גם אצלנו. לרכישה במחיר מבצע  (הספר לא זמין במלאי)

מה יש בחיי השליחות שמצמיח כוחות ריפוי לאדם הפרטי ולחברה כולה? תשובות לשאלות אלו ולעוד רבות אחרות מסתתרות בנפתולי סיפור חייו המופלא של הרב גרוסמן."

ד"ר יחיאל הררי הוא מרצה וסופר. חיי שליחות הוא ספרו העשירי.
בהוצאת ידיעות ספרים, בקרוב בכל חנויות הספרים.

***

לתשלום

* חשבונית מס/קבלה נשלחת למייל שהזנתם.
* ברכישה מאתר התבוננות ניתן לבקש בהערות הקדשה מאת המחבר.
לינק לרכישה בכרטיס אשראי או PAYPAL מארה"ב ואירופה (כולל דמי משלוח)
* הנחות נוספות לקבוצות וארגונים ברכישות מעל 10 ספרים. לברור יש ליצור קשר.
לינק לספר הקולי. הספר הקולי, כמו כל סדנאות התבוננות, זמין למנויי אתר התבוננות בלבד. לרכישת מנוי במחיר מוזל.

נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין קיים אמש קבלת פנים לכבוד צאת ספרו של ד"ר יחיאל הררי "חיי שליחות"…


שיחה עם יהודית גריסרו, רדיו 103FM בתוכניתה תחשבו טוב:

עוד בקטגוריה זו:

Back to top button
דילוג לתוכן