ספריםעולם החסידות

סודו של הרבי | ביוגרפיה. אות ספר הזהב

sodo_shel_harabi(1)

הרבי מלובביץ', מנחם–מענדל שניאורסון, הפך את קומץ החסידים שנותרו לאחר השואה למעצמה חוצת גבולות ויבשות. עד היום דמותו מרתקת ומעוררת סקרנות לא רק בעיני חסידיו ואוהדיו. מה היה בו שקסם למאות–אלפים ברחבי העולם? מה סוד הכריזמה של הרבי, שמשך ומושך אליו כה רבים מכל שדרות החברה?

השפעתו של הרבי מלובביץ' היא חידה. תקופת חייו הראשונה, עד שנעשה רבי, נחשבה בעבר אפופת סוד ומסתורין. היה ידוע שנולד ברוסיה, חי פרקי זמן בברלין ובפריז ורכש השכלה כללית רחבה, לצד ידע מקיף בתורה ובמחשבה היהודית לגווניה. אולם בשנים האחרונות נחשפו עשרות מסמכים חדשים והתכתבויות, השופכים אור חדש ואמין על קורות חייו בשנים האלה.

בחלק השני של חייו בילה הרבי את רוב שעות היממה בחדר עבודתו בברוקלין וכמעט לא יצא משכונת הפרברים הניו–יורקית, פרט לביקורים בבית העלמין שבו נטמן חותנו. אולם דווקא בתקופה הזאת נעשה לרב המשפיע ביותר בעולם היהודי, שאחריו צבא של ממש.

סודו של הרבי מבקש לפענח את סוד כוחו של הרבי מלובביץ'. הספר מזמין את הקוראים למסע שבמהלכו ייחשף מי הוא הרבי בעיני מאמיניו ומי היה באמת. מסע שבמסגרתו מתברר כיצד ליטש את תורתו רבת–הפנים ועד כמה השפיעה תורה זו על העולם היהודי בכללותו.

***
דרכנו ניתן לרכוש את ספרי ד"ר יחיאל הררי במחירים מיוחדים.
שימו לב למבצעי ספרים!
לתשלום מאובטח (בכרטיס אשראי או PAYPAL):

* חשבונית מס/קבלה נשלחת למייל שהזנתם.
* ברכישה מאתר התבוננות ניתן לבקש בהערות הקדשה מאת המחבר.
* לינק לרכישה בכרטיס אשראי או PAYPAL מארה"ב ואירופה (כולל דמי משלוח)
* הנחות נוספות לקבוצות, אנשי חינוך ובתי ספר ברכישות מעל 10 ספרים. לברור  יש ליצור קשר.

***

רוה"מ מקבל את העותק ה-30000 מסודו של הרבי. היה נרגש להזכר בפגישותיו עם הרבי וציין כי התמונה המופיעה בספר תלויה אצלו בחדר העבודה האישי. הבטיח לקרוא... בפגישה נכח גם הרב הראשי, הרב דוד לאו שסיפר שקיבל את הספר, קרא אותו מכריכה לכריכה ונהנה מאוד..
רוה"מ מקבל את העותק ה-30000 מסודו של הרבי. היה נרגש להזכר בפגישותיו עם הרבי וציין כי התמונה המופיעה בספר תלויה אצלו בחדר העבודה האישי. הבטיח לקרוא… בפגישה נכח גם הרב הראשי, הרב דוד לאו שסיפר שקיבל את הספר, קרא אותו מכריכה לכריכה ונהנה מאוד..

למעלה מעשרים שבועות ברשימות רבי המכר

***

לקריאת ביקורות נוספות על ספרי התבוננות

***

* לרכישה מחו"ל, יש ליצור קשר באמצעות הפרטים המצויינים בעמוד 'צור קשר'.

עוד בקטגוריה זו:

Back to top button
דילוג לתוכן