קצרים

איך להשתחרר מתחושת מחנק

לפעמים אנחנו מרגישים חנוקים ומחפשים איך להשתחרר. ואז אנחנו מנסים כל מיני דברים, אלכוהול, ריצה, טיול ארוך בחו״ל. והדברים האלה עוזרים אבל רק לטווח קצר.
כי הם לא באמת מלמדים אותי להיות משוחרר ובן חורין
בגלל שהאדם מוגבל והוא חי בעולם ובחברה ובכלכלה עם כללים, לא יעזור לו שום דבר עבד הוא יהיה.
עכשיו כל השאלה היא של מי.
כי בן חורין הוא לא מי שלא עובד קשה
ולא מי שלא מחויב
ולא מי שהיומן שלו ריק.
ולא מי שאין לו ילדים
בן חורין הוא מי שבעצמו בוחר של מי הוא עבד.
כלומר לא בוחרים בשבילו אלא הוא מרצונו ומדעתו מבין את החיים ומבין את המאבקים בנפשו ובוחר בדרך אחת על פני אחרת. ובוחר שהדרך הזו והאמת הזו תהיה השליחות שלו.
וזה מה שמעניק לנו תחושת שיחרור מהמחנק.
ורק כשמבינים את זה מבינים שלגור באי בודד בהודו או בסרי לנקה לא ישחרר אותי
כוח הבחירה בנפש זה מה שישחרר אותי.
ואם אדם לא בוחר של איזו שליחות ואיזו אמת הוא עבד, ברירת המחדל היא שהוא יהיה עבד של עצמו, של האגו שלו, של המחשבות שלו על עצמו, וזו העבדות הכי קשה שיש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד בקטגוריה זו:

Back to top button