קורסים ותוכניות אימון

דברי הקדמה לסדנה – הסדנה לנצח כל רגע מחדש

קדימה, הגיע הזמן לצאת לדרך ולהוביל לשינוי!

הירשמו עכשיו ומייד תוכלו להתחיל בסדנה:  

⇐ בכל שאלה ניתן לפנות אלינו. צרו קשר.


אתם בודקים את התוויות שעל אריזות המזון שאתם קונים?
מקפידים על ירקות, פירות ושייקים טבעיים? נמנעים מעודף סוכרים?

המודעות למבנה הנפש, המנגנונים המפעילים רגשות שליליים ודרכי הטיפול בנפש, חשובה לא פחות ואף יותר מאשר המודעות התזונתית.

הסדנה מפתחת מודעות זו ומציעה כלים להתמודד עם סטרס, חרדות, כעסים ורגשות שליליים נוספים.


ניתן להאזין לסדנה בכל דרך ובכל מכשיר.

לסדנה האינטרנטית יש תועלות רבות על-פני זאת הפרונטלית. היא מאפשר לחזור על התכנים, להאזין בזמן ובמקום הנוחים לנו, לקרוא את הסיכומים ולבצע את התרגולים. 

קדימה, הגיע הזמן לצאת לדרך ולהוביל לשינוי!

הירשמו עכשיו ומייד תוכלו להתחיל בסדנה:  Register

⇐ ניתן להרשם גם באמצעות PAYPAL. לחצו על לינק זה לתשלום.
⇐ בכל שאלה ניתן לפנות אלינו. צרו קשר.

תודה על התעניינותכם בסדנה לנצח כל רגע מחדש.

מדור שאלות ותשובות נועד לענות על שאלות נפוצות. אתם מוזמנים לשלוח אלינו כל שאלה נוספת ונשתדל לענות עליה בהקדם.

האם אפשר באמת להיפטר לגמרי ממתחים ורגשות לא רצויים?

לא הומצאה עדיין התרופה שתעזור לנו להיפטר אחת ולתמיד מרגשות שליליים המזיקים לנו מבחינה פיזית ונפשית. אי אפשר להכריע את הקרבות הפנימיים אחת ולתמיד. אבל אפשר בהחלט אפשר להבין את המנגנון שמזין אותם, ללמוד שהתמודדויות עם הקשיים הרגשיים הם חלק טבעי ממבנה הנפש שלנו, ואפילו באנו לעולם לשם אותן התמודדויות והכי חשוב, אנחנו לא פגומים כתוצאה ממחשבות מבלבלות, פחדים, כעסים וקרבות פנימיים. אין אדם שאין לו עבודה על הרגשות שלו.

ככל שמבינים את מאפייני האתגר, ההתמודדות עם מתחים ורגשות לא רצויים הופכת להיות חוויה שאיננו מאויימים ממנה ואנחנו אפילו שמחים בה.

רגע, אז מהי מטרת הסדנה אם לא לנצח את הסטרס והרגשות הלא רצויים?

מטרת הסדנה היא לא לחסוך מאיתנו את ההתמודדויות אלא להפוך אותנו ללוחמים מיומנים. לוחמים שלרשותם מגוון של כלי נשק, ושיודעים כיצד לעורר רגשות חיוביים ולדחות רגשות לא בריאים בכל רגע נתון. אף אחד לא יוכל לגרום לעצמו להיות בעל רגשות חיוביים בעוד שבוע, חודש או שנה. אנחנו יכולים להכריע את הקרבות רק ברגע הזה.

למה אתה משתמש במושגים כמו קרבות וניצחונות ולא במושגים הרמוניים יותר?

עולם המושגים שאוב מתיאורו של בעל התניא את המתרחש בנפש, על-פי מרחבי ספרות הקבלה והחסידות. בעל התניא מתאר את הנפש כזירת קרבות, כי היא באמת כזו. יש בנו כוחות שונים, אבל יש לנו גם את הבחירה עם איזה צד להזדהות והאם לנצח בקרבות הפנימיים או לא.

האם הסדנה מתאימה לנוער?

חלק מהעקרונות מתאימים בהחלט לצעירים ונוער, אולם הדוגמאות ואופני ההפנמה שונים בקרב צעירים. אין ספק שצריך ללמד את תורת הנפש ואת ההתמודדות הנכונה עם רגשות בעייתיים, עצבות, חרדות, שיימינג, מהגיל הצעיר ביותר האפשרי, כדי שצעירים יתמודדו טוב יותר גם בהווה וגם בעתיד.
בעתיד הקרוב מתוכננת לעלות סדנה ייעודית הפונה במישרין לבני נוער.

אין לי זמן עכשיו, אני יכול להרשם ולהאזין לתכנים בשלב מאוחר יותר?

התשובה לשאלה זו מתחלקת לשני רבדים. מבחינה טכנית, בהחלט אפשר. הסדנה זמינה במשך חצי שנה לכל נרשם ואפשר לבקש הארכה אם לא הספקתם לחוות אותה. בימים אלה היא גם מוצעת עם הטבות ייחודיות (אפשרות להתייעץ ומחיר מוזל), שלא בטוח שנוכל להתחייב אליהן בעתיד.

רובד אחר של תשובה הוא שהנפש דורשת עבודה ותשומת לב שלא כדאי לדחות. תמיד נהיה עסוקים וטרודים. אם נזניח את הגוף נשלם מחיר. המחיר שנשלם אם נזניח את הנפש יכול להיות גבוה יותר. המודעות למבנה הנפש, המנגנונים המפעילים רגשות שליליים ודרכי הטיפול בנפש, חשובה לא פחות ואף יותר מאשר המודעות התזונתית.

לכן לא כדאי לדחות את ההתמודדות והעבודה הפנימית לזמן אידיאלי שנתפנה בו. אין דבר כזה זמן אידיאלי יותר מהזמן הזה. בייחוד כשעל פי תורת הנפש תיקון רגשי הוא עיקר ותכלית עבודת האדם בעולם.

למה הכוונה בכך שאני צריך לעבוד על עצמי?

עבודה עצמית משמעותה קודם לכל מודעות לעצמנו, לרגשותינו ולמחשבות שלנו. בשלב השני המטרה היא להטמיע את התובנות בחיי היומיום כך שיהפכו חלק מחיינו. הסדנה מפתחת מודעות זו ומציעה כלים להתמודד עם סטרס, חרדות, כעסים ורגשות שליליים נוספים.

אם אני לא בדיוק מרגיש שאני סובל מרגש לא בריא, אבל אני לא מספיק שמח במה שאני עושה, האם הסדנה מתאימה לי?

ישנם כמה היבטיים רגשיים לא רצויים. ישנו מצב שבו הרגשות משתוללים ללא הכוונה ושליטה (כמו במצבים של כעס), וישנו מצב הפוך שבו הרגשות אינם מתעוררים כלל. הכל קר, מנוכר סתמי וחסר טעם.

הרגשות נועדו להניע אותנו וממילא להפיח בנו חיות, התלהבות והתרגשות. כדי שרגשות בריאים אלה יתעוררו צריך לעורר אותם על-ידי הכוונה מודעת, שהיא חלק מהתהליכים המתעוררים בסדנה.

איך אפשר לדעת שהתכנים, התובנות והכלים המוצעים בסדנה באמת עובדים?

התוצאה של הסדנה, על-פי מי שכבר השתתף בה, היא לא רק שאנחנו מרגישים טוב יותר, אלא שאנחנו משפרים את היחסים החברתיים שלנו. היחסים עם בני הזוג, הילדים, ההורים, הלקוחות, החברים במקום העבודה. הסיבה לכך היא שרגשות מתוקנים נועדו לקרב אותנו לזולת. רגשות לא מתוקנים מרחיקים אותנו מהסביבה שלנו.

למי מיועדת הסדנה?

– הסדנה מיועדת למי שמודע לנזקים שסטרס, כעסים ורגשות לא רצויים גורמים מבחינה פיזית ונפשית ורוצה להתמודד עם רגשות אלה.

– הסדנה אינה דורשת כל ידע מוקדם, אם כי גם בעלי ידע בתורת הנפש ימצאו בה עניין רב.

– ההשתתפות בסדנה דורשת כשעתיים בשבוע וחצי לערך (בזמנכם החופשי) לטובת האזנה לתכנים ונכונות להתבונן בתובנות ובתרגולים במהלך שגרת היומיום.

– הסדנה מתאימה גם למי שרוצה ללמוד יסודות ועקרונות יישומיים משיטת בעל התניא.

כיצד ניתן להתייעץ עם ד"ר יחיאל הררי?

ניתן להתייעץ דרך המייל. כדאי לקיים התייעצות רק על תכני השיעורים שכבר עברתם. זאת כדי למנוע העברה לא סדורה של החומר, שחשובה להבנה ולהפנמה.

כיצד מקבלים את השיעורים? 

אחת לארבע-חמישה ימים לערך נשלח מייל ובו לינק וקוד כניסה לשיעור. לשיעור ניתן להאזין בדף השיעור. בדף השיעור מופיעים כל התכנים הכתובים.

סיימתי להאזין לשיעור האחרון. אוכל לזרז את השיעור הבא?

מאוד לא רצוי. כאמור, הסדנה בנויה כך שהיא מעודדת תהליך. ברגע שאנחנו עסוקים רק בקבלה של תכנים אנחנו לא בודקים היטב איפה הדברים נוגעים לנו, לחיינו. המטרה של המרווח בין השיעורים היא להזמין בדיוק את ההתבוננות הזו.


ניתן להאזין לסדנה בכל דרך ובכל מכשיר. (האזנה חסכונית יחסית בסוללה וברשת)

לסדנה האינטרנטית יש תועלות רבות על-פני זאת הפרונטלית. היא מאפשר לחזור על התכנים, להאזין בזמן ובמקום הנוחים לנו, לקרוא את הסיכומים ולבצע את התרגולים. 

קדימה, הגיע הזמן לצאת לדרך ולהוביל לשינוי!

הסדנה מוצעת עתה במחיר מיוחד: 350 ₪ בלבד (כולל מע"מ).
הירשמו עכשיו ומייד תוכלו להתחיל בסדנה:  Register

⇐ ניתן להרשם גם באמצעות PAYPAL. לחצו על לינק זה לתשלום.
⇐ בכל שאלה ניתן לפנות אלינו. צרו קשר.

Back to top button
דילוג לתוכן