קצרים

מתי מגיע אלינו כסף קל

צריך להגיד שאין דבר כזה כסף קל.
נכון יש כסף שהגיע אלינו וזה נראה לנו שהוא בא בקלות,
בלי הרבה מאמץ, ולעומתו יש כסף שכמה הזענו עליו.
אבל הכסף שנראה לנו קל הגיע אלינו בגלל סיבה מסוימת או יותר נכון בגלל אחת מארבע סיבות.
סיבה אפשרית אחת היא שעבדנו על הכסף הזה בעבר ועכשיו זה נראה לנו כאילו זה כסף קל.
אבל בעצם אנחנו רק מרוויחים את ההשקעה שעשינו בעבר.
סיבה שנייה היא שאנחנו כל כך נהנים ואוהבים את מה שאנחנו עושים, שאנחנו בעצם משקיעים אבל זה לא מרגיש לנו כמאמץ כזה גדול.
סיבה שלישית היא שהכסף באמת מגיע אלינו בקלות, לא עבדנו עליו הרבה לא בעבר ולא כעת, אבל הכסף מגיע אלינו כניסיון, כדי לבחון איך נתנהג כשיש לנו כסף, והניסיון הזה הוא הדבר הקשה.
סיבה רביעית היא שבאמת אנחנו לא עובדים קשה על הכסף, אבל אנחנו עובדים קשה בהיבט אחר בחיים, ובגלל שהחיים זו אקוסיסטם אחד, אנחנו קוצרים את ההשקעה שלנו במקום אחר.
עכשיו למה זה חשוב לדעת שאין כסף קל. ושאדם לעמל יולד, ושאין באמת הישגים בלי מאמץ,
מסיבה אחת, כדי שלא נחפש קיצורי דרך בעבודה ושלא נרצה לחם בושת, כלומר כסף שלא מגיע לנו ולא עבדנו בשבילו, ושלא נימנע מלהשקיע מאמץ בערך שאנחנו מביאים לעולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד בקטגוריה זו:

Back to top button