תוכן כללי

מידע נוסף אודות הסדנה לנצח כל רגע מחדש

תודה על התעניינותך בסדנה לנצח כל רגע מחדש.

ניתן להאזין לסדנה בכל דרך ובכל מכשיר.

מדור שאלות ותשובות המצורף כולל מענה לשאלות נפוצות שנשלחו אלינו. אתם מוזמנים לשלוח אלינו כל שאלה נוספת (במייל או בתגובות) ונשתדל לענות עליה בהקדם.


תשובות לשאלות נפוצות שנשלחו אלינו. אתם מוזמנים לשלוח אלינו כל שאלה נוספת ונשתדל לענות עליה בהקדם.

⇐ אין לי זמן עכשיו, אני יכול להרשם ולהאזין לתכנים בשלב מאוחר יותר?
התשובה לשאלה זו מתחלקת לשני רבדים. מבחינה טכנית, בהחלט אפשר. הסדנה זמינה עבורכם ללא מגבלת זמן. בימים אלה היא גם מוצעת במחיר מוזל במיוחד במטרה אחת – שכמה שיותר אנשים יחוו את הסדנה. הטבה שלא בטוח שנוכל להתחייב אליהן בעתיד.

רובד אחר של תשובה הוא שהנפש דורשת עבודה ותשומת לב שלא כדאי לדחות. תמיד נהיה עסוקים וטרודים. אם נזניח את הגוף נשלם מחיר. המחיר שנשלם אם נזניח את הנפש יכול להיות גבוה יותר. המודעות למבנה הנפש, המנגנונים המפעילים רגשות שליליים והצרכים של הנפש, חשובה לא פחות ואף יותר מאשר המודעות התזונתית.

לכן לא כדאי לדחות את ההתמודדות והעבודה הפנימית לזמן אידיאלי שנתפנה בו. אין דבר כזה זמן אידיאלי יותר מהזמן הזה. בייחוד כשעל פי תורת הנפש תיקון רגשי הוא עיקר ותכלית עבודת האדם בעולם.

⇐ למה הכוונה בעבודה פנימית?
עבודה פנימית משמעותה קודם לכל מודעות לעצמנו, לרגשותינו ולמחשבות שלנו. בשלב השני המטרה היא להטמיע את התובנות בחיי היומיום כך שיהפכו חלק מחיינו. הסדנה מפתחת מודעות זו ומציעה כלים להתמודד עם סטרס, חרדות, כעסים ורגשות שליליים נוספים.

⇐ אם אני לא בדיוק מרגיש שאני סובל מרגש לא בריא, אבל אני לא מספיק שמח במה שאני עושה, האם הסדנה מתאימה לי?
ישנם כמה היבטים רגשיים לא רצויים. ישנו מצב שבו הרגשות משתוללים ללא הכוונה ושליטה (כמו במצבים של כעס), וישנו מצב הפוך שבו הרגשות אינם מתעוררים כלל. הכל קר, מנוכר סתמי וחסר טעם.

הרגשות נועדו להניע אותנו וממילא להפיח בנו חיות, התלהבות והתרגשות. כדי שרגשות בריאים אלה יתעוררו צריך לעורר אותם על-ידי הכוונה מודעת, שהיא חלק מהתהליכים המתעוררים בסדנה.

⇐ איך אפשר לדעת שהתכנים, התובנות והכלים המוצעים בסדנה באמת עובדים?
התוצאה של הסדנה, על-פי מי שכבר השתתף בה, היא לא רק שאנחנו מרגישים טוב יותר, אלא שאנחנו משפרים את היחסים החברתיים שלנו. היחסים עם בני הזוג, הילדים, ההורים, הלקוחות, החברים במקום העבודה. הסיבה לכך היא שרגשות מתוקנים נועדו לקרב אותנו לזולת. רגשות לא מתוקנים מרחיקים אותנו מהסביבה שלנו. לכן, המבחן הוא כפול. התחושות שלנו והתגובות של הסביבה הקרובה לשינוי שחל בנו.

⇐ למי מיועדת הסדנה?
– הסדנה מיועדת למי שמודע לנזקים שסטרס, כעסים ורגשות לא רצויים גורמים מבחינה פיזית ונפשית ורוצה להתמודד עם רגשות אלה.
– הסדנה אינה דורשת כל ידע מוקדם, אם כי גם בעלי ידע בתורת הנפש ימצאו בה עניין רב.
– הסדנה מתאימה גם למי שרוצה ללמוד יסודות ועקרונות יישומיים משיטת בעל התניא.
חשוב להדגיש כי הסדנה אינה מיועדת ואינה מחליפה טיפול מקצועי נפשי במקרים של הפרעות נפשיות מאובחנות או חריגות.

⇐ האם הסדנה מתאימה לנוער?
חלק מהעקרונות מתאימים בהחלט לצעירים ונוער, אולם הדוגמאות ואופני ההפנמה שונים בקרב צעירים. אין ספק שצריך ללמד את תורת הנפש ואת ההתמודדות הנכונה עם רגשות בעייתיים, עצבות, חרדות, שיימינג, מהגיל הצעיר ביותר האפשרי, כדי שצעירים יתמודדו טוב יותר גם בהווה וגם בעתיד.
בעתיד מתוכננת לעלות סדנה ייעודית הפונה במישרין לבני נוער.

כיצד מקבלים את השיעורים?
כל השיעורים זמינים עבורכם להאזנה ותרגול בזמנכם החופשי בלינק הזה. הכניסה היא באמצעות פרטי מנוי (שם משתמש וסיסמה) שתזינו עם ההרשמה. תוכלו לערוך את פרטי המנוי בכל עת. בדף השיעור מופיעים כל התכנים הכתובים.
פרטי המנוי הם אישיים ואין להעבירם.

סיימתי להאזין לשיעור אחד, אוכל לקפוץ שיעור?
אין בעיה. כל השיעורים פתוחים בפניך.

 מדוע הסדנה מוגשת בפודקאסטים (אודיו) ולא בוידאו?
לשמיעה יש יתרון משמעותי על-פני צפייה. שמיעה היא פחות פסיבית ודוחפת אותנו לחשוב יותר על התכנים ולעבד אותם בראשנו. מאחר ויש חשיבות רבה להפנמה והטמעה של תכני הסדנה על ידי מעורבות וחשיבה היכן הדברים נוגעים לנו בחיי היומיום, בחרנו להגיש את התוכן בפודקאסטים. בנוסף, דרך זו גם נוחה וחסכונית יותר להאזנה בסוללה ובחבילת הגלישה.


לסדנה האינטרנטית יש תועלות רבות על-פני זאת הפרונטלית. היא מאפשר לחזור על התכנים, להאזין בזמן ובמקום הנוחים לנו, לקרוא את הסיכומים ולבצע את התרגולים. 

קדימה, הגיע הזמן לצאת לדרך ולהוביל לשינוי!

הסדנה מוצעת במחיר מיוחד: 350 ₪ בלבד (המחיר כולל מע"מ).
הירשמו עכשיו ומייד תוכלו להתחיל בסדנה (תשלום מאובטח באמצעות חברת אישורית זהב):

לתשלום

* בכל שאלה, טכנית או תוכנית נשמח אם תפנו אלינו. צרו קשר.


2 Comments

Back to top button
דילוג לתוכן